lauantai 21. marraskuuta 2015

Johan oli markkinat

Tänään kävimme kaupungilla. Varamamma on sitä mieltä, että mun pitää tottua hälinään muuallakin kuin kotona. Paikassa nimeltä Graniitin aukio oli saksalaiset (mitä lie tarkoittaakaan) joulumarkkinat, siellä oli paaaljon ihmisiä ja muutama pitkäpartainen, punaiseen pukeutunut ukkeli. Olin mamman sylissä ja ihmiset hymyilivät mulle.

Kävimme myös eläinkaupaksi kutsutussa paikassa. Siellä näin mm. käärmeitä, matoja ja leopardigekon. Sain uuden kaulapannan. Siinä on kulkunen. Lisäksi varaiskä osti mulle ikioman discovalon. Se kiinnitetään pantaan. Nyt mä en voi enää hiiviskellä pimeessä, kun nuo tietää, missä mä meen. Mä vilkun ja kilisen. Onhan se kyllä aika coolia.

Eläinkauppareissun jälkeen minua alkoi aika kovasti väsyttämään. Onneksi mukana oli rattaat pienintä ihmispentua varten. Siinä on alemmassa kerroksessa juuri hovawartin pennulle suunniteltu kori, jossa oli lämmikettäkin pohjalla. Sinne minä menin köllöttelemään ja tarkkailemaan tapahtumia. 


P.S. Pääsin muuten eläinkaupan Facebook-sivulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti